Sunday, July 24, 2011

Tempahan Kuih Talam

Alhamdulillah, cuti minggu ini saya menerima beberapa tempahan talam dan yang menjadi pilihan mereka adalah Talam Peanut Butter. Begitu juga saya!.....
 
Aneka Talam

Talam Peanut Butter yang dipotong 81pcs (potongan standard)
 
Terima kasih saya ucapkan pada Pn.Aisah dari AXA Affin General Insurans kerana telah menempah kuih talam pada saya. Ini adalah 2nd order darinya. Begitu juga kepada Cikgu Saimah, guru dari Sekolah Menengah Sri Selayang dan adalah 3rd order darinya. Tak lupa juga kepada Kak Mul dari Pandan Indah yang baru pertama kali menempah kuih talam ini dari saya. Kuih ini katanya sebagai hantaran pertunangan anaknya pada hari ini. Terima kasih semua kerana sudi menjadi customer saya.

Aneka Talam

Aneka Talam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...