Friday, May 2, 2014

Kek Sofia The First

Ini adalah tempahan yang ke-2 saya terima dari Puan Izma - Bandar Tun Razak, Cheras.
Tempahan pertama adalah kek no.1.

Sebenarnya, ada beberapa kesilapan yang telah saya lakukan untuk kek ini...huhuhu...communication breakdown.

Puan Izma telah menempah kek bertemakan Frozen, tapi saya telah membuat kek bertemakan Sofia The First! Hmm...macamana boleh jadi macam ni??? Sebab saya telah attached contoh kek Sofia...
Puan Izma nakkan kek yang beredible image...tapi saya buat topper sahaja...haru-biru jadinya...ini semua gara-gara gambar kek yang telah saya attached tu....

Nak buat macamana, benda dah nak jadi...jadi, salah sayalah sebab tersalah faham dengan message yang diterima dari Puan Izma....nasib baiklah Puan Izma ni tak kisah...kalau tak..habislah saya, kena buat semula.....

Kepada Puan Izma, dipihak saya..saya ingin memohon maaf di atas kejadian yang tidak disengajakan ini...Diharap Puan Izma berpuas hati dengan kek yang diterima itu dan janganlah serik menempah kek dengan saya lagi ye......


Kek Sofia The First

Kek Sofia The First

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...